mavi_123 Hanımlar bebeğim bir aylık Allah kahretsin bu hastalığı bi türlü bitmedi benden kaptı heralde kaç gündür gripim maalesef bebeğimi koruyamadım onada geçmiş bugün dokundum ateşi var biraz 37.4 nasıl düşürebilirim?
gizememre mavi_123 üstünü ince giydirin ılık duş olabilir ama ilaç vs doktor tavsiyesi olmadan vermeyin çok küçük çünkü hatta doktora da gidebilirsiniz bence
alparslanmomms mavi_123 bir aylık bebeğin ateşi varsa evde müdahale etmenizi önermem üç aydan küçükleri direkt doktor görmeli
beyzaarc mavi_123 3 aydan küçük bebeklerde ateş önemli bu yüzden doktorlar hastaneye götürmemizi söylüyor ilaç felan verme doktora götürmekte fayda var
mavi_123 gizememre 2 aylık aşısını yapacağımız zaman doktorumuz ateşi çıkarsa mor calpor verebilirsin demişti ama acaba şimdide verebilirmiyim?
gizememre mavi_123 aslında ateşi çok yüksek değil o yüzden doktora danışın dedim benim doktorum 38,5 olmadan ateş düşürücü vermeyi önermiyor mesela