Kızlar sa ikizlerim var 2.5 aylıklar şuan. Bu zamana kadar tek tek emzirerek idare ettim. Göğüs uçlarım yok slikon göğüs ucu kullanıyorum. İkisi aynı anda uyandığında sağdığım sütten veriyorum birine. Çünkü aynı anda emzirmek çok zor oluyor göğüs ucumda olmadığı için. Emzirme yastığı alsam nasıl olur nerden alabilirim birde ???