Slymnsmye Güzelim direkt eve kimseyi alma. Benim oglumu görmeye gelmek istediler hepsine bebegim daha 4.5 aylik kimseyi eve almıyorum dedim. Hasta mısın diye sorana hastayım mi diyecekler sanıyorsun. Yüzsüz gibiler her hafta gelelim mi diye soruyorlar ısrarla bebegim kucuk kimseyi almıyorum dediğim halde. Siz sert ve net olun. Bu konuda kibarlık, darılmak, küsmek falan hic umurunuzda olmasın. 2 tane cocugum var ikisinide tehlikeye sokamam. Benim büyük ogluma cok hastalık bulastirdilar boyle hasta hasta gelip. Birde ayni kisiler bebek görmek icin gelmeye calisiyorlar. Asla.