O1Anne çocuğu geç ben bilerek ses yapardım ayaklarımı yere vururdum benim alt katımda suriyeliler oturuyor 30 a yakın çocuk varmış gece 10 dan sonra biz tepinmeye başlıyoruz susuyorlar, ama üst katımdaki taşınalı 4 ay oldu Hergün gece 2 de başlıyor 4 e kadar küfürlü şekilde telefonla konuşuyor oğlan 17 18 yaşında var gündüzleri evde sürekli kavga ediyorlar biseyler kırılıyor artık polis çağırıyorum gündüz de olsa çünkü kızım 3 yaşında bi odadan diğerine giderken sesten dolayı korkuyor bağırmalarına , ben bile korkuyorum bazen öyle bi kavga ediyorlar ki sanki benim yan odada olıyor gibi. En son polis çağırdık diye bizim kapıya dayandılar sonrada artık binaca imza toplayıp çıkarttırdık