İlk annelik deneyimim, önceki yazdıklarıma denk gelenler kaygılarımı anlamıştır. Bebeğimle geçirdiğim gün boyunca nelerin normal nelerin sorun olduğundan emin değilim. Şu anda 8 aylık bebeği olanlar ya da bu durumları yaşayıp düzelenler varsa yardıma çok ihtiyacım var 🙏🏼
Bebeğim 6.ayına kadar sosyal bir bebekti. Göz teması, gülümsemesi var. 7.aydan itibaren emeklemeye başlayınca benimle olan etkileşimi azaldı. Şu anda koltuklara tutunup yürümeye çalışıyor. İsmine çok olmasa da bakıyordu, şu anda nadiren bakıyor. Beslenmeye meraklı değil, özellikle son 2 haftadır blw deniyorum, yiyecekleri her zaman eline alıyor ama ağzına götürmüyor. Ben gösterinde götürüyor ama o da dişini kaşımak için oluyor (hâlâ diş çıkmadı, son günlerde çok huysuz uyku sorunu yaşıyoruz)
Taklit, alkış, bay bay yok. Bir ara öpücük yaptığımda karşılık veriyordu, ara ara yapıyor. Gün içinde daha çok ağzıyla brrrrrr bbbbbb seslerini çıkarıyor ama hâlâ ba ma gibi şeyler yok, bazen gııı ğıııı gibi aguluyor.
Psikiyatri randevusu aldım ama daha günü gelmedi, evde kendi kendimi yiyip bitiriyorum. Bu yollardan geçip bebeği birden açılan ya da geç babıldayan var mı? Ekran asla yok, ona bol bol konuşuyorum “baaa baaa” diyorum, bazen gülüyor bazen brrr sesi çıkarmaya devam ediyor