hemshireanne ezgicnts bence psikolojiktir. Çoğu şey iyi geçtiği için yine istiyoruz. Hamileliğimde güxel geçtiği işin ikinci hamilelikten korkmuyorum diyordum. Dua etmiştim bebeğimde kolay olsun ikinci bebekten korkmayım gerçekten öyle oldu😍
ezgicnts hemshireanne ya evet sanırım benimde öyle çünkü hamileliğin doğumum ve sonrası cidden çok güzel ve kolay geçti geçiyor da ikincisi de öyle olur umudu var içimde ama yanılabiliriz de 😂😂😂
yenibir zumruduanka160 benim 5 aylık oldu 9 yaşında da kızım var uyku dışında rahat geçiyo eee birde çocuk seviyoruz eşimle kalabalık ailelerden geldiğimiz için ondanda olabilir 😊
ezgicnts yenibir ay bilmiyorum bu konuda bebeğim bana çekti herhalde hiç uyku problemimiz olmadı yani şuan her konuda çok iyiyiz maşallah sanırım ikincisi canımı okucak genelde böyle oluyor ya ilki usluyla ikincisi canavar 😂😂😂
ezgicnts zumruduanka160 😂😂ozaman senin bebeye göre benim ki daha uslu maşallah diyim de 😂 valla bende tam olarak neden istediğimi bilmiyorum ya benim hamileliğin doğumum ve sonrası çok güzel geçti galba ondan istiyorum ikincisi de öyle olur diye umut ederek yoksa tövbe 😂😂😂
hemshireanne ezgicnts inşAllah öyle olur yine ama siz şimdi bebeğibizi büyütmeye bakın. Her anının tadını çıkarın sevginiz bölünmesin şimdilik ona odaklanın bende öyle yapıyorum🫠
yenibir ezgicnts aynen ablası bakıyo 😀ben de rahat ediyom yemek banyo yapıyorum o yüzden gaza geldim galiba
esraalic ezgicnts ayyy hayatta düşünemiyorum o kadar küçük bebeğim varken yeni bir bebek 😱 Allah’tan kaza vs. Olmadı daha 😂 kızım 19 aylık ben elendim Allah olmayanlara nasip etsin 🤲 sizide tebrik ediyorum 😂
yenibir ezgicnts biz kadınlar utanmıyoruz 😀canım belli bir süre sonra içimizde kurt varmış gibi kaşınmaya başlıyoruz
FtsCvlk ezgicnts kızım o aylardayken kesin yaparım diyordum. Az bekleyin şöyle bir 15-18 ay arasında tekrar post bekliyorum sizden 😃 tabi ben beyaz önlükle evden alınmazsa muhakkak okurum diye düşünüyorum 😃
ezgicnts yenibir oh oh mis tabi yaa işte benim ilk oğlum olduğu içinde malum erkeklerden birşey bekleyemiyoruz büyüyünce aynılar bakmazlar kardeşlerine gene bize kalır 😂😂
ezgicnts hemshireanne bende öyle yapıcam inşallah her anına şahit olmak çok güzel birşey Rabbim acılarını göstermesin 😍😍