Kızlar geçen hafta bugün sorunsuz çekildi. sonrasında da ağrım olmadı. Doktor çok dikkat edilecek şeyler söylemedi. Yani sorun olacağını düşünmüyorum dedi. Dikiş falan olmadı. 2-3 gün sıcak şeyler içmedim. Taneli şeyler de yemedim. Smoothie yaptım hep. Ama çekilen yere sanki bir şeyler kaçmış gibi hissediyorum. Çekilmeden önce de dişim kırıktı o zaman da bir şeyler kaçardı o zamankiyle aynı oraya fırça değdirmiyorum fırçalarken.. normal mi bir şey kaçmış gibi hissetmem?