Oyle-iste eslem5 Oğlumun saçını ilk 8 aylıkken kestirdik gözüne giriyordu. Kızım saçlı doğdu döküldü sonrada fazla çıkmadı. Şuan 9 aylık küçük bir tutamı bağlanabiliyor. Şimdiki aklım olsa 4 ay civarı dökülmeye başladığı an keserdim. Yaşına kadar uzardı .
derya1414 eslem5 5 aylık oğlum, saçlarının bi kısmı döküldü bi kısmı çok uzadı. Dün eşim makineyle uçlarından kısalttı en azından şekilli duruyor artık :)
Oyle-iste eslem5 Gürleşmez aslında kısalar uzunlar eşitlendiği icin gür görünür. Genetik neyse o kalır gür değilse istedigin kadar kes faydası olmaz.
derya1414 eslem5 Yok yapmadık. İlk oğlumda da komple kestirmedim hiç. Sıfıra vurma olayı bana mantıksız geldiğinden