Ben 2 buçuk sene emzirdim o süre zarfında doğum kontrol hapı kullandım hapları bırakalı 4 5 gün oluyor bu süre zarfında da hiç adet olmadım kontrole de gittim emzirmeye bağlı olarak adet görmemen normal dedi doktor. Hapları bıraktığımdan beri birliktelik olmadı yalnız son 2 gündür aşırı adet ağrısı çekiyorum hafif peçeteye gelecek kadar bir leke ve minik pıhtı şeklinde akıntı gördüm bugun ise hiç belirti yok sanırım en son birliktelik 15 gün önce oldu o zaman hap kullanıyordum dediğim gibi. Acaba hapları bırakınca yavaş yavaş adet sökülmeye mi başlıyor bilemedim