berros233 çok sevindim sizin adınıza emzirebilşmişsiniz benim kızım emmedi yani çekmiyordu hiç göğsümü ağzına sağım yapıyordum diyebilirim..annelik çok zormuş sesimi yükseltince bağırınca vicdan azabı yapışıuor yakama inşallah sabır ve sevgiyle aşacağım 🌸