Mlsyhn Tetagil sanki ise yaramadi bizde. Azilari cikariyoruz 2 ayi geçkin balon gibi sus 4 azisi biz calgel jel kullaniyoruz kucukken bizim zamanimizda da vardi bu jel
Deletedmom_968 ayshkn alt dişlerdr zorlanmadı çok ama üstler çok bunaltıyolar tetagil deniyeceğim bende