senaus Merhaba hanımlar Sezaryen doğum yapalı 21 gün oldu yara yerimde batma yanma ve kaşıntı var ara ara ağrı oluyor ama akıntı kızarıklık vs yok dikiş de hala erimedi normal mi sizce yaşayan var mı
hulya_10 senaus 7 kasımda doğum yaptım ben de hala geçmedi dikiş yok yapıştırmışlar gibi ama iz boyunca kızarıklık ve rahatsızlık hissi oluyor. Terleyince falan artıyor gibi hissediyorum doktorumun verdiği jeli çok düzenli kullanmadım ondandır diye düşünmüştüm
fatooss senaus çok normal cnm ben daha 2. Ayımda oğlumu sağlık ocağına götürüyordum yürüyerek yolun ortasında acıdan öylece kaldım yandı dikiş yerim battı resmen eşim geldi aldı beni