nutellaaaaa Cunku çok fazla stres yüklüyüz. Her şeyi mükemmel yapmaya çalışmakta stres yüklüyor. En basiti eskiden annelerimiz ne yerlerse bize onu yedirmişler ama biz biliyoruz ki şeker vermemeliyiz, tuz vermemeliyiz , sağlıklı organik gıdalarla ayrı yemek yapmalıyız bebeğimize, tv vermemeliyiz vs. Annelerimiz ninelerimiz kalabalık içinde, doğal ortamda, bağda bahçede cocuklarını büyütmüş biz apartman dairelerine tıkıldık, çocuklarımız kapı önünde bile oynayamıyor, kimseye güvenemez olduk. Evimize misafir almak bile yük geliyor eskiden çat kapı annelerimizin komşusu gelirdi bi kek bi çay yer içerlerdi. Ama biz illa çeşit çeşit yapıcaz evimiz tertemiz olucak çünkü arkamızdan konuşurlar. Hayat şartlarımız kolaylaşmış ama koca bir yalnızlık ve stresle büyütüyoruz. Her şey kolaylaşmış gibi gözükse de omuzlarımızda koca bir yük var