kızlar doğum yapalı 5 ay olcak ama ben hala adet görmüyorum kendi ebem bana 1 yaşına kadar olmayabilirsin normal demişti ama bilemiyorum da ilk 2.5 ay kanamam oldu sonra kesik kesik geldi 3. Ayd tamamen kesildi 2 aydır da olmuyorum varmı benim gibi olan