ezgicnts Merhaba kızlar oğlum 5 aylık 6. Ayda ek gıdaya başlıcam nasipse bu konuda cidden hiçbir bilgim yok var ama nasıl yapıcam nasıl başlıcam bi rutin bi sıralama nasıl yapıcam bilmiyorum bazıları diyor 3 gün kuralıyla başla her gün bir kaşık başka birşey tattıracakmışım başkaları diyor tarif yap kafam çok karışık bana şöyle dengeli her öğünü yazan bi liste lazım ki öyle başlıyım endişeliyim bu konuda siz neler yaptınız nasıl başladınız ek gidaya fikirlerinize ihtiyacım var
minikaslancik Yumurta, yoğurt gibi alerji yapabilecek ürünler dısında 3 gün kuralı kalktı diye biliyorum ama ben havuc, kabak vs gibi ürünleri 2 gün denedim sevip sevmediğini anlayabilmek için