Bu gün 44 günlüğüz, iki hafta kadar erken gittik ama doktorumuz yine bakalım dedi, kalça ultrasonu yaptırdık. 60 sınır dedi ölçümlerde bizim ki 61 çıktı. Kalça çıkıklığı yok ama takip edelim dedi. 6. Ayda kalça grafiği çekelim dedi. Buna benzer durum yaşayan, olumlu veya olumsuz seyreden var mı. Yorumlarınız bekliyorum ☺️