yaraliceylanim Probiyotik bağırsak sağlığı için ve bağışıklık için iyi. Mesela bize doktorumuz ishal kabızlık durumunda da Probiyotik öneriyor. Oğlum bağırsak enfeksiyonu geçirdi geçen ay antibiyotik içti antibiyotik içtiği zaman doktorlar 3,6 ay düzenli Probiyotik içse iyi olur diyorlar. Birde kabızlığa yatkın oğlum ona da iyi geliyor