Dün akşam annemlerden dönerken perişan oldum o da bende dedem dedem diye ağlamaya kendini yere atmaya başladı herkes camlara döküldü noluyo diye bıraktım ağlasın diye artık çünkü naparsam yapım susmadı eve gelene kadar sokaklarda yerlere yattı babamın yanında da duran bı çocuk değil aşırı aktif kime sorsam 2 yaş sendromu diyo ama ben artık çok yoruldum nasıl yapacağımı bilmiyorum 🥹