sema60 Bebeğim kızım 35 günlük pişik oldu sivilce gib kırmızı noktalar var ve kıpkırmızı sudocrem ve bebantol kullanıyOrum düzenli ama geçmedi isilik gibi aynı kesin çözüm öneriniz var mı bezden dolayı pişik olıyorsa nasıl anlıcam
cokbilmismom sema60 bez markası değiştirip deneyin bez değişmelerde hemen kapatmayın 5 dk havalansın. Pamukla ve suyla siliyorsanız kurutun arkasından.
esnur54 sema60 bazen alerji den kaynaklı da oluyor vücudunun başka yerlerinde döküntü var mı? Bizmkinin yüzü sivilcelendi ve geçmeyen bir pişiği başladı alerjisi olduğunu anladık süt proteinine ve dr krem verdi yüzüne süt ürnlerini de kestim pişiği hafifledi ara ars yine oluyor tabi