Kızım 13 aylık zamanında doğmuş çocuk Allaha şükür kronik hastalığı yok, benim bir tane çocuğum solunum yolu enfeksiyonundan vefat ettiği için hastalık bizim çizgimiz. Ama sanırım biz bu duruma alıştık çocukla hastalanarak büyüyor yani ilk hastalığın da çok korkmuştu ama alıştık yani, kızım her hastalığında sürekli doktora koşuyor doktor da eve gidin burnunu yıkayın takip edin yeterli diyor, zaten antibiyotik kullanmayı tercih etmiyorum ben bakteriyel enfeksiyon olmadığı sürece. Neyse bizim döngüümüz şöyle kızımın burnu tıkanıyor hastaneye gidiyoruz hastaneden hastalık kapıp geliyoruz benim kızım şu ana kadar hep hastalandı hepsini de hastaneden kaptık hiçbir insandan hastalık kapmamadık hepsini hastaneden kaptık. Çok şükür kızımın şu an genel durumu iyi dün biraz hapşırık ve öksürük başları başladı gece de ateş oldu ateş düşürücü verdim huysuzluk falan yaşıyoruz ama genel durumu iyi. Şu an hapşırık ve öksürük tekrarlıyor tabi ateş daha çıkmadı inşallah çıkmaz çıkarsa götüreceğim zaten, sol gözde hafif Çapaklanma var ama şu an beni rahatsız eden bir Çapaklanma yok geceye göre daha iyi kızımın Adenovirüs olduğunu düşünüyorum. Normalde bir yaştan küçük olsa tabii ki koşarak giderim ama şu an 13 aylık hatta 13 ay bir haftalık falan siz olsanız doktora götürür müsünüz sürekli sürekli yoksa evde takip etmeli miyim