cileklitursu Kızlar merhaba dün probiyotikli yoğurt mayasıyla yoğurt mayaladım ama kıvamı puding gibi nasıl tarif etsem bilemedim meyveli yoğurt gibi işte olmamış mı tutmamış mi oluyor
kursatmommy cileklitursu merhaba ben sütü mayaladıktan sonra kavonozlayıp biraz fırını ısıtıyorum içinde bekletiyorum sonra dolaba kaldırıyorum biraz daha katı oluyor
gokcen_ cileklitursu gayet güzel duruyor ellerine sağlık ,biraz buzdolabında da beklet tam kıvam alır.activia marka ile yapınca benimki daha güzel oldu kalıp gibi duruyor
ikincibezelyeayak cileklitursu Bence gayet iyi benimkide böylr oluyor taş gibi olmuyor probiyotik yoğurtla mayalanan Dolapta bekledikçe biraz daha kıvamlanır Anormal bir durum yok yani
cileklitursu oylesinebiri__ hemen yapayım çok teşekkür ederim içim rahatladı böyle kıvamı değişik olunca anlatabildim mi onu da bilmiyorum
oylesinebiri__ cileklitursu rica ederim evet biliyorum kıvamı sallanıyor gibi eriyor gibi kaşığa koyunca akışkan biraz dolabta beklerse kıvamını alır
cileklitursu gokcen_ çok teşekkür ederim ama kasikta kalıp gibi de kıvamı değişik geldi bir dahakine öyle denerim