rumeysz Geniz akıntısı vardı sürekli temizledim boğazına gecti şuan aşırı öksürüyor oda nemli burnu temiz başı yukarıda kusmuyor ya nasıl çıkacak bilmiyorum aşırı moralim bozuldu küçücük daha
zeynepbebekk rumeysz canım iki buçuk aylıkken benim bebeiğimde de vardı.Ben nebulizatör ile soğuk buhar verdim sonra sırtına pat pat şeklinde vuruyordum 5 dakika o zaten kendisi balgamını atıyor vurunca bi tık sert vurman gerekiyor ama