btlsri Kızlar selam, 2 ay 10 günlük olduk hala aşımızı olamadık sağlık ocağı ile görüştüm aşı gelince haber vericem dediler. Böyle geç olması bir sıkıntı yaratır m siz tam 2 ay olduğunuz günlerde mi vurdurdunuz nasıl oluyor bilenler yazabilir mi 🥲
Mom25_ Biz 2.ay aşısını 2 ay 7 günlükken yaptırdık. Sağlık ocağı aşıların toplu yapıldığını söylemişti ve bize ona göre bilgi verdi ama bize 1 ay öncesinden tarihi söylemişti, 3 gün öncesinde tekrar hatırlatma yaptı.
btlsri Mom25_ bana tarih de demediler haber verceklermiş sanırım aşı için pusuda beklemesini istiyorlar insanların her saniye gidebilirmişiz gibi
mira_c Biz de bugün 2 ay 10 günlük olduk sağlık a Ocağına kaç kez yazdım arıycaz diyip duruyorlar bekliyoruz bakalım ararlar inşallah
btlsri mira_c ay inşallh gerçekten saçma sapan sistem ya insan strese giriyor sanki ben her saniyede aşı için pusuda beklemek zorundayım belki o gün şehir dışında olucak insanlar