2,5 aylık bebeğim var. Öyle şarıl şarıl sütüm olmadı hiç. Ama sağ göğüs ucm küçük olduğu hiç tutmuyor desek yeridir. Sağıyorum elimde o da yetersiz kalıyor haliyle. Süt sağma cihazı almak istiyorum ama öyle beş bin vs gibi bütçem yok. Bayplus, acura, kiwi, babyjem uygun fiyatlı bir süt sağım cihazı önerir misiniz? İşe de yarar mı sizce? Bi de ebebeğin bestlak süt arttırma damlası varmış ondan da alsam mı sizce? Cevap veren herkese teşekkürler şimdiden.