mbabygirlm Kızlar ikinci çocuk parası 20 ocakta yattı gözüküyor şimdi de 28.01.2026 yazıyor ben almaya gitmedim yarına kadar almam mı lazım
Hanifeelif mbabygirlm Benimkisi de 20’sinde gözüküyordu ilköğretim yazıyor ya aile oraya baktığımda 28′inde gözüktü Yani sen de ben de çarşamba günü paramızı alacağız mesaj geliyor zaten canım
Taftafgiller mbabygirlm Her ay erken yatacak diye gözüküyor sonra tekrar tarih değişiyor ayın 27-30 arası yatıyor genelde erken vermiyorlar