damlaacar1501 Hanımlar doğum yapalı 12 gün oldu ve hâlâ karnımı herhangi bir şekilde sarmadım ve hâlâ hamile gibi karnım kaldı. Rahim küçüldüğü içinde sarmadım geç mi kaldım ve korse kullanmak istiyorum siz neler yaptınız
serendipity16 damlaacar1501 geç kalmadınız bence bir an evvel kursa kullanmaya başlayın ben dikişlerime zarar verir falan diye bir de yaza yine gelmişti bunalırım diye doğru düzgün korse kullanmadım çok pişmanım gobegim kaldı maalesef siz geç olmadan kullanmaya başlayın derim sonra o köpek insanın moralini bozuyor kilo verseniz de göbek maalesef kalıyor
bellisima damlaacar1501 ben 4. Ayimdayim rahmim 3-5 gündür eski haline yaklasti diyebilirim. 12 gün çok erken. Bir de herhangi bir şey yapılmamalı. Biraz zamana bırakın sonrasında karın kası çalıştırıcı egzersiz yaparsınız. Baglamakla korse takmakla kas çalışmıyor
derya1414 damlaacar1501 9 ay boyunca büyüyen rahim 12 günde kendine gelemez biraz zaman verin toparlanıyor. Korse iki doğumumda da kullanmadım. Hatta ikinci doğumda ben sormadığım halde doktor korse kullanmıyosun karnın küçülür ama deri sarkar bu seferde demişti. 4. Ayımda falan sanırım karnım dümdüz hale geldi bişeylerle sarmadan.
damlaacar1501 derya1414 evet en az 6 hafta gerekiyormuş karnın toplanması. Ama insan sarkmasindan korkuyor işte. Doktoruma da soracağım ona göre hareket ederim. Şimdi karnımı bilerek sarmiyorum rahim rahat toplansın diye
beyzaaziz Benim doktorun sezeryandan 4 gün sonra korse takabilirsin dedi, ilk hamileliğimde dümdüz oldu ama ikincide takamadım çok ağrım oldu şu an karnım 5 aylık hamile gibi doğru kullanıldığında bence korsenin zararı olmaz diye düşünüyorum