serendipity16 kesinlikle hele şuanki viral salgında asla işe yaramıyor antibiyotik. Önüne gelene verip yolluyorlar eve.. bende Akgünlük kaynatıp buharını soldururum, ayaklarının altına udi hindi sürerim. Sırtına iyot kafesi yaparım, nebülazatörle soğuk buhar veririm, odayı sık sık havalandırırım uyurken yanına soğana batırılmış karanfil koyarım sabah aç karna bi kaşık bal yediririm, tereyağını eritip pekmezle karıştırıp içiririm Oğlum 6 yaşında çok şükür şuana kadar bu yaptıklarım hep sonuç verdi antibiyotiksiz atlattık bütün hastalıkları 🥰