havvadrkt Bebeğim 2 ay 20 günlük neredeyse iki haftadır akşamları çok ağlıyor başta kakasını yapamıyor gazdandır diye düşünüyordum ama bacaklarını bisiklet hareketi yapınca susuyor genelde. Bacağı acıyor olabilir mi sizce
aybarssyigit havvadrkt bacağı ağrımaz ki daha öyle hareket ettiği için gazı rahat çıkıyor o yüzden susuyor bacaklarını hareket ettirin bisiklet hareketi karın masajı yüz üstü yatırın
Aklimideliricem Bisiklet hareketi gaza iyi gelir zaten büyük ihtimalle gazdandır bacağı ağrısa sürekli ağlar öyle düşün ama kontrolünüzde doktoruna anlat tabi 🌸🙏
aybarssyigit havvadrkt işte karnı rahatlıyor yani şöyle soyleyim mesela 4. Ay itibari ile gaz sancıları azalıyor çünkü bebek hareketleniyor siz bolca masajı ihmal etmeyin bacaklarini çok zorlamadan bisiklet hareketi yapın ki karnı rahatlasin tam gaz sancilarinin zirve yaptığı dönemde çünkü