SevimliHayaletCasper Miniminimini 30 günü tamamladıysa 1 aylıktır. 60 günü tamamladıysa 2 aylıktır. Mesela 365 günü tamamladığında girdiği yaşın mumunu değil bitirdiği yaşın mumunu dikersiniz ilk doğum gününde 1 mum dikilir ya
juli_naz Miniminimini 2ay 27 günlük …2 aylık diyor doktorum 🤣ben üç dedim o yine iki dedi sustum 🤣🤣🤣🤣🤣
Aklimideliricem Ben uygulamadakini söylüyorum doğrusu bu tabi büyükler farklı hesaplıyo 😂😂 mesela çocuğum 3 yaş 1 aylık oldu ama doğum gününde kaynanam ısrarla 4ü kutlamamız gerektiğini söylemişti sjdjdjh