Kizlar 2 ay 5 günlük kızım var dün akşamdan beri neredeyse saat başı kaka yapiyor 13 kere yaptı şuana kadar kakası hafif sümüksü,kan yok,rengi normal sadece bir kez yeşil oldu azıcık. Ateşi yok burun akıntısı yok. Huzursuzluğu yok normal zamanda. Sadece kakası gelince huzursuzlaniyor. Normalde güzel emerde bugün emmesi 8 dk sürüyor gazını çıkarıp tekrar meme verince almıyor asla. O 8 dk yi da kavga gürültü emiyor. Memeyi alıyor çekiştirip duruyor kafasını geri çekiyor tekrar tutuyor huzursuz emiyor yani. Yarın sabah doktora goturucez.
Perşembe günü 2.ay aşısini yaptırdık bir de d vitamini veriyorum 4 gündür falan onunla alakası olabilir mi ?