mrvrmzn Ben istagramdan bakıp uyguluyorum daha çok ,bi çok sayfa var paylaşım yapan sonrasında artık karıştıra karıştıra kendim uyduruyorum benzerlerini serpil2121
melipol serpil2121 Çok güzel kitaplar var. Sibel Güngör’ün kitaplarını tavsiye ederim. Ayrıca instagramda yabancı sayfalar çok güzel tarifler paylaşıyor. Benim de ek gıda üzerine küçük bir sayfam var ama paylaşabiliyor muyuz bilmiyorum. Chatcpt genelde soru tarzına göre cevap verir. Detaylandırmak lazım. Çok kapsamlı tarifler vermez.
nnoktaa hayrunn bazen malzeme yazıyorum bazen 24 aylık oğlum için kahvaltı önerisinde bulunur musun diyorum ona göre bi tarif veriyor. Geçen gün şunu sordum. Evde maş fasulyem var oğluma ne yapabilirim dedim. Çorba, yemek, köfte türlü tarifler verdi.
nnoktaa hayrunn benim en sadık dostum oldu kendisi 😂😂😂 haftasonu evdeki tüm malzemeleri saydım. Bir haftalık tarif verdi. Çocuğa ne pişircem diye düşünmüyorum bu hafta 😂
hayrunn nnoktaa bi ben kaldım sanırım kullanmayan :) verimli kullanan insanlara da gıptayla bakıyorum :) böyle kolaylaştırıco fikirleriniz varsa bebekle ilgili her daim yeniliklere açığım. (Dedi henüz yapay zekayı hayatına sokamayan kadın 😂😂😂)
serpil2121 Peki 6 aylık bebeğe kac öğün ek gıda vermem gerekiyor kızlar tadımları 5 buçuk aylıkken yaptık biz
myangelson serpil2121 tadimlar bitince ben birbiriyle karıştırıp yoğurtla falan karıştırıp verdim bir süre de. Onun dışında günde tek öğün yarım çay bardağı anca olur size daha erken çünkü. Biz 5. Ayda geçtik ek gıdaya 6 aylık kontrole gittiğimizde (hatta 6 buçuk aylıktı neredeyse) günde tek öğün yarım çay bardağı yedir dedi doktor.