Kız 21 aylik oğlum var bebekliğinden bu tarafa parmak ucunda yürüyor, heyecanlandiğinda kanat çırpıyor falan ama göz teması var diger otizim belirtilerinden yok, sizlerde durum nasil bu aylarda cocugu bu hareketleri yapan varmi acaba merak ediyorum bircok cocuk bu hareketleri yapiyormuş, ekran cok izlettim bu zamana kadr en buyuk hatam o otizimle uyaran eksikliği karistirilabiliyomuşda, ismini cagirdiginda bakiyor, kendi kendine oyun kurabilip oyun oynuyor fakat komut almadigini fark ediyorum mesela dahi şu balonu getir dedigimde orali olmuyor hiic,oğlumu hangi bölüme goturmem gerekiyor acaba?