ozankra Merhaba kızlar, 3 buçuk aylık bebeğim son bir kaç gündür kafası ve alnı felan aşırı terliyor. Uyurken ve mamasını içerken özellikle çocuk ter içinde kalıyor bu neden olabilir?
smileylaylom ozankra çok kalın giydirince ya da evin sıcaklığı fazla olduğunda oluyor. 23-24 derecede ince giydirin isterseniz terlemez böylelikle
sakdas ozankra şu an 7 aylık hala sıcakladığında kafası su dökülmüş gibi oluyor. Doktor normal olduğunu bebeklerin kafasında ayaklarında ve ellerinde ter bezlerinin çalıştığını söyledi. Kalın giydirme serinde olsun demişti
mavii_98 ozankra yeni biberon ile aynı olur mı bilmiyorum ama bebekler emerken de su gibi olur efor sarfettikleri için belli öyle birşeydir
nnoktaa ozankra bebekler terlerini kıl köklerinden atar. En çok kıl da başta bulunduğu için normaldir.
selambennsid ozankra benim oğlumda öyle 6.5 aylık doğudan beri en çok kafası terler hele emerken daha çok. Dr sordum normal dedi genetikte olabiliyormuş babasını sordu onda var mı diye endişe edilecek bir durum değilmiş yani