Selammmm kızlarrrr
8 aylık bebeğim var. Doğumda çok kilo aldım. Motivasyonum düştü kendimi ister istemez kötü hissediyorum.
5-6 defa kilo vermeye niyetlenip her defasında bozdum ama bence yeterr artıkk
Eğer aranızda bana katılan kilo vermek isteyen artık yeter kilomu vereyim dişil enerjim yükselsin bakımlı olayım diyorsanız
Gelin birbirimizi her gün buradan motive edelim.
Sabahları sağlıklı bir kahvaltı ara öğünler dikkatli kendimizi sıkmadan akşam yaptığınız yemeği ayırt etmeden ekmeği şekeri tamamen bırakarak değil de azaltarak hareketi arttırarak kilo vermeye karar verdim.
Ne zaman yemem desem yedim çünkü :)
Bana katılan varsa bu posta yorum atın yarın öğünlerimi paylaşacağım sizleri de beklerim kızlaaar