Arkadaşlar 15-20 gündür hastayız bu yüzden mi değişti anlamadım ama öğle uykusunu bırakıyor gibi. Sabah 8-8:30 da kalkıyoruz normal de 13:00 gibi uyurdu 2 saatten fazla uyurdu akşam 22:00 gibi de gece uykusuna yatardı. Son 5-10 gündür öğlen uyumak istemediğini söylüyor uykum yok diyor, bazen zorla uyutuyorum bazen uyumuyor (uyumasa da akşam uyku saati 22:00 yi geçiyor bu arada erken de yatmıyor) acaba öğle uykusunu mu bırakıyor erken değil mi hasta olduğu için mi böyle aksadı yoksa 2 yaş sendromundan mı zorla uyutmaya devam etsem mi ağlıyor yataktan kalkıyor beni de kaldırıyor zaten uyumamız 14:00 15;00 oluyor