Kızlar bebeğim yaklaşık 7,5 aylık. Ek gıdaya doktorumuzun önerisiyle tadımlarla 5,5 aylıkkken başladık. Tadımları da çok sevmemişti. Şimdi doktorum bize çizelge veriyor. Aylık ne yedirmem gerektiği . Şuan sabah kahvaltı, öğlen ve akşam Çorbalarla devam ediyoruz. Arada öğlen ile akşam öğünü arasında yoğurt var. Bir günde toplamda 1 çay bardağı yemesi yeterli demişti. Şuanda tahıllı sebzeli çorba ve içinde kuzu kıyma var. Cam rendede ezerek yaptım. Çorba dediğime bakmayın su oranı baya düşük. Cam rendede ezdiğim için pütürlü. Bu şekilde 3-4 kaşık öğlen yiyor. Bu akşam hiç yemedi mesela. Sabah kahvaltısı da yumurta ve peyniri sevemedi. Onları da su ile hafif ezerek verdim. Baştan beri. Dilinin üstünde kalınca öğürüyor. Su veriyorum o şekilde zorla yutuyor. Peynir ve yumurtadan 2 kaşık alıyor almıyor. Sonra ağzını kilitliyor. Öğlen ve akşam çorbasında da istemeyince ağzını kilitliyor. Hiç zorlamadım bugüne kadar. Öyle yapınca direkt bırakıyorum. Ama aşır üzülüyorum. Biliyorumki şuan asıl doyacağı anne sütü. Ama yine de biraz daha yesin isterdim. Bu arada şuanda ön dişinden biri patladı. Eli ağzından çıkmıyor. Onla alakalı da olabilir mi bilmiyorum ama son 3 gündür nerdeyse artık ek gıda hiç yemiyor. Ne yapmamı önerirsiniz ? Aşırı üzülüyorum ve bu duruma taktım. Her yerimde egzema çıktı stresten:(