pelincn internette emzik numara ve aylıkları mutlaka yazıyordur yeğenimin bebeği 6. Aydan sonra 5 numara kullanmaya başlamıştı ama bebekten bebeğede değişir sanırım normalde benimde bebeğim 4,5 aylık 4 numara kullanmam lazım ama bebeğime fazla geliyor hala 3 kullanıyorum