Arkadaşlar 3 yaşında kızım var genelde bensiz bir şey yapmaz beraber oyun vs oynarız hatta tek oynasa ya kendi kendine ne güzel olur diyip dururum ama çok nadir de olsa kendi başına oynadığında üzülüyorum sanki onu yalnız bırakmış gibi hissediyorum normal miyim? 😂😂😂🤣