lunalunuay 1,5 yaşındayken aldığım için ebeveyn kontrollü aldım. Hakimiyet kuramayacağı için henüz müdahale etmek açısından. Önce evde sürdük pratik ettik sevdi tabi alıştı sonra dışarıya çıktık. Başlarda hep ben kontrol ettim bende alıştım bu sürede tabi sürmeye. İyiki öyle almışım. Tamamen alışana kadar öyle ilerledik o sırada az daha büyüdü kavradı etti yaz geldi derken çubuğunu çıkardım kendisi sürmeye başladı. Cesaretli bu arada benim kız baya çok hevesli ve gözü kara 😂 Öyle öyle derken şuan gözü kapalı sürüyor her iki türlüde. Hatta halen oturarakta sürüyor. Boyundan dolayı az daha ilerleyen zamanlarda rahat süremez ama şuan halen sürebiliyor. İki türlüde kullanıyor canı nasıl isterse. Kask almadım bu arada kaskımız yok