kızlar vallahi ilk 10 ay boyunca ben tatiller,ordan orayalar, tabikide zorluklari vardi bazen ama nadiren oluyordu hic bukadar iş yapamamazlık sürekli ilgi bekleme , mızmızlık. yemek reddi yaşamadım. herşeyi ağzindan cikartiyor bigün sevdigi yemeği diğer gün yemiyor 13. aydan beri böyle aç felanda kalıyor zaten bana yapişiyor biryere gidiyorum aşina olmadigi kisilerse ağliyor sürekli kucağimda, evde pesimde odasında iki dk oynamaz hep yanımda ve bacağımda napicam bilmiyorum uyurken öglen dinlenmek istiyorum bende . her şey alal acele anlayacağiniz. geçicimi varmı benim gibi seyler yaşayip geçen özellikle yemek konusu herşeyi yiyordu artik no