Kizlar devlet hastanesine gidiyordum aylik kontrollere oradaki doktorumuz 8.ayda kan tahlili icin gel saglik ocağında yaptırma ben baska degerlere de bakıyorum demişti çocuk sağlığı ve hastalıklari bölümüne randevu alıyordum hep 2 haftadir bakıyorum doktoru bulamıyorum sadece pediatri icin randevu var oraya alsam kan tahlili yaparlarmi