omerinannes104_ Hanımlar 2023 de doğum yaptım. Şuan 35 haftalık gebeyim. Bugün sezeryan yerinde incelme var dedi doktor 🥲 inşaallah iki hafta daha durur küveze girmez vs dedi. Başına gelen bilgisi olan varsa yazabilirmi lütfen 🥲 çok endişe ediyorum
elifimmmmmmmm omerinannes104_ İlk defa duydum böyle bir şeyi. Başa gelmeden bilemiyormuş insan. Umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğiniz 🙏
serifes omerinannes104_ benimde aynı şekilde peş peşe hamilelik oldu doktorum aynı söyledi bir anda acil sezeryana alınabilirsin dedi kendini hiç yorma sürekli yat dedi. Benim bir terslik olmadı ama bir hafta kala demişti zaten. Sezeryandaykende bir gün daha geçseydi yırtılırdı çok kötü olmuş dedi. Allah kolaylık versin
cinarinannesiiii omerinannes104_ bana da söyledi ilk çocuğum 4 yaşındaydı hamile kaldıgım da kontrolümü sıklaştırdı 4 ay oldu doğum yapalı 37+3 fe almak zorunda kaldı Birgün bile bekletemem demişti
omerinannes104_ Dedektifgadget yırtık demedi de deri incelmis dedi hani daha baskı vs olursa yırtılır heralde 🥺
omerinannes104_ Haftada bire düşürdü kontrolumu de hem bebeğim kuveze girerse diye korkuyorum hemde yırtık vs olursa zor toparlarsam diye 🥺
Dedektifgadget omerinannes104_ ay Allah korusun aslında baya da olmuş zor iyileşiyor yaralar demekki 🥹🥹
omerinannes104_ Benim işim ağır bide. Eşim engelli ona yardım et çocukla ilgilen evle ilgilen götümü koyduğum yok afedersiniz😔
serifes omerinannes104_ kesinlikle kızım kucağımdan inmiyordu. Birde taşınmıştık temizlik yapmak zorunda kaldım çok zorladım vücudumu
serifes omerinannes104_ oluyordu baya. Hatta bir gün bir anda kramp gibi bir sızı girdi yırtıldı sandım o kadar ağırdı
serifes Dedektifgadget sadece bir daha 3 yıl geçmeden hamilelik düşünmeyin dedi. Tehlikeli olur dedi onun dışında bir şey yok