Merhaba anneler benim Xiaomi mop Pro 2 robot süpürgem var. 3 senedir kullanıyordum ama bozuldu kendi etrafında dönüyor süpürmüyor. Siz bozulan süpürgenizi kargoyla mı yolladınız? Süreç nasıl ilerledi? Süpürgeniz geldiğinde memnun kaldınız mı? Tamir ücreti aşağı yukarı ne kadardır? Eğer çok pahalıysa tamiriyle uğraşmayıp yenisini almak istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden cevap verip yardımcı olanlara teşekkür ederim.🌸