utkumantar Herkese merhaba bebeğim 17 aylık oldu. Genelde kendi kendine oynar evin içinde koşturur. Bu ara birlikte oyun oynamaya çalışıyorum. Kolay ve etkili bildiğiniz etkinlik tavsiyeleri var mı?
gg3848 utkumantar benim kızım 16 aylık maşallah sizinki tek başına oynuyormuş bizimki de tam tersine hiç tek başına oynamaz boyama yapıyoruz kitap okuyoruz evcilik oynuyoruz lego yapıyoruz ev işlerini beraber yapıyoruz
mucizemm94 Sehbanin kenarına karton bardakları bantlayip renkli topları içine atabilirsiniz biz yapıyoruz hoşuna gidiyor