nursemom05_ oldu oldu olmaz mı sallama bitti uykuya 15 dakika kala salonda emziriyorum geçiyoruz içeri beşikte ben yanına oturuyorum. Kendi kendine oyalanıp uyuyor gündüz uykuları uzadı maşallah yarım saatten fazla uyumazdı 1 saati geçiyor şimdi. Dediğim gibi gece sık sık uyanırırdı artık üç 4 saatte 1 uyanıyordu ki diş patlak verdi gece yine biraz kötü gidiyoruz ama dişten sonra düzeleceğini inanıyorum. İşe başlayacağım teyzesi bakacak teyzesi bile aynı şekilde uyutabiliyor işe yaradı yani eğitim. Gece uykuları kendi kendine uyumayı öğrenip pekiştirdiçe yani eğitim devam ettikçe uzuyor. Bir de benimkiemmedin uyumuyordu bazı uyanmalardı iki 3 dakika piş piş yapıp emzirmemeye çalıştım tabi bazen tutuyor bazen tutmuyordu. O da etkili oldu gecenin uzamasına. Bu arada akşam yemeğine pirinç, bulgur veya makarna ekleyince de uyanmaları azaldı. Onu da bir deneyin☺️