elf48 Allah yardımcın olsun canım benimkilerin arasında da 20 ay var.Evet cok yorucuydu biri kucağımda emzirirken büyüğü ayağımda sallama falan ama zaman öyle hızlı geçiyor ki inan bana herşey yoluna girecek küçüğü 2 yaşına gelince anlayacaksın iyiki böyle olmuş diyeceksin kavga da etseler birlikte büyüyorlar arkadaş gibi bağlı oluyorlar birbirlerine şükür Rabbime daha geç doğursam cesaret edemezdim diyorum şimdi tek olsa cok sıkılırdı gerçekten zaten ikinci çocuk düşünüyorsan hemen olması daha iyi burda bir sürü yorum okudum evet cocuk yetiştirmek zor birkaç yıla okula beraber gittiklerinde daha rahatlayacaz İnşallah benim oğlum tam 4 yaşında kızım 2 buçuk yaş şuan.