10 aylık bebegi olan anneler neler yapıyorsunuz gün içerisinde nasıl vakit geçiriyorsunuz? Günde kaç uyku yapıyor mesela bebisleriniz? Benimki geceleri 3 saatte bir uyanıyor emmek icin. Halbuki gün içerisinde yedikleriyle geceleri sadece bir kez kalkması hatta belkide kalkmaması gerekiyor ama alışkanlık edindik sanırım. Sizde durumlar ne?