Ben Microgynon kullanıyordum birkaç ay oldu bırakalı ama bıeaktığımdan beri bi düzensizlik var haliyle gebelik korkusu da oluyor şimdi yazz aldım ona başlayacağım bugün adetimin ikinci günü ve pazartesi olduğu için bugün içmeye başlayabilir miyim sizce kullananlar yorum yapabilir mi