elizinannesigeldi 3 ay 4 günlükken başladı bu atak , o kadar erken başladı ki … Hiç bu kadarını tahmin etmemiştim. 3 haftadır devam ediyor, artık sabrım tükeniyor . Ne zaman bitecek ya ??? Hiç mi azalmaz ??? Hiç mi normale dönmeyecek
fsmzpg Erken başlamış sizde, genelde 1 ay sürüyor diyolar inşallah 4bucuk aylıkken biter şuan ne kadarlık bebeğiniz
elizinannesigeldi fsmzpg 3 ay 25 günlük cnm Bir ataktan çıktık , buna girdik 🤦♀️ nefes almaya zamanım olmadı resmen Sonra uykusu düzene girer mi kiii Bu ataktan önce 8 ya da 9 gibi uyutuyordum , sabah 8 ya da 8 buçuğa kadar. Sadece kendim rüya öğünü yaptırıp yatırıyordum 😔
fsmzpg elizinannesigeldi 3 aylıkken başlamışsa 4 aylıkken hadi em geç 4 bucukta biter yüksek ihtimalle. Uykusu düzene girer elbet siz şuanda da rutinlerinizi yapın ve uyku saatlerini olabildikçe bozmamaya calısın. Bide akşam 6-8 arası uyumaları daha iyi olurmuş bebeklerin o saatlerde vücutta melatonin yüksek olurmuş. Benim kızım 4ay 12 günlük biz çok şükür aşırı bi uykusuzluk yaşamadık atak yaşamadık bence ama benimkinin uykuya geçişleri hep çok zordu hala da öyle bazen yarım saatlik uykusu için 1 saat uğraşıyorum (dün yaşandı😂) kalktım hüngür hüngür ağladım sinirden. Gece uykusuna geçmesi hele amaannn en zoru 2 saat sürüyor.. bu hep böyleydi diye ben alıştım ama sinirlerim alışamadı hala çok bunalıyorum. Neyse demem o ki hep aynı düzeninden devam et, ben öyle yaptım 2 aylıktan beri az cok saatleri belliydi şuan ise tam oturdu saatleri inan böylesi daha kolay daha güzel bence. Gece uykusuna 7-8 arası uyumuş olsun bide öyle dene inan daha uzun uyur ama sabah 7 de kalkıcak ona kabulsen😂😂😂😂 bu arada bende rüya beslemesi yapıypdum gece ıh mıh ederdi ben kalksr emzirirdim hemen sonra uyanmadan devam ederdi yerine koyardım uyurdu ama son 1 haftadır belki 2 gece ilk emmeye kalkınca gözlerini açıyor yada memeden sonra açılıyo gözler 🥲🥲 oda düzelirr inşallh