Etlik şehir hastahanesinde 2 aylık yaptırdık sünnet dikiş ipi sözde kendi eriyordu. Bağlantı dikişi duruyor hala köprü yapmış durumda. Kaç kere gittik sünnet harika dediler dikiş ipini sıkarak siz çıkarın dediler ki imkansız bir şey. Vee deriyi çok uzun bırakmışlar. Sözde hoca kendi yapıyordu sünneti ama içiri girince iş değişiyor asistan yapmış sünneti. 1 yaşında çocuk yazı bekliyorum tekrar bir operasyon görünüyor iyi bir doktor bulup ipi aldırmam ve ipin sebep olduğu köprüyü temizletmem gerekiyor deriyede yine hocanın yönlendirmesine göre karar veririz. Yanisi sünnetten daha beter iş çıktı çocuğuma ki. Biz hocam bu neden böyle farklı dediğimizde çocuğun gömük pipiymiş 2 yaşında ameliyat ederiz dedi. Sünnet öncesi kontrol yapıldı zaten ona göre karar verildiki çocuğuma öncesi Ya da sonrası bu ifadeyi kullanan tek kişi sünneti yapan doktor tabi asistanı yapmış gerçide. Bizi başından bizi suçlayarak savdı. Aslaaa bakım krem kullanım süresi vs tam bilgilendirme yok. Bi farklılık hissetsem soracak kimse yok. Vee sözde yorumları bu konuda çok iyi bir doktordu. Bizde hatalı işlemi ipi farkeden ilk özelde Ankara Yusuf bal hocaydı keşke en başta ona gitseymişim dedim. Ama şimdi çocuğumun işlemlerini mecburen bir çocuk ürüloji uzmanıyla devam etmeliyim.